اولین تصویر رسمی از آیفون X s فاش شد!

منتشر شده در ۱۰ شهریور ۱۳۹۷

یازده روز تا شروع رویداد دوازدهم سپتامبر و معرفی آیفون‌های ۲۰۱۸ باقی مانده است و حالا تصویری از آیفون X s به صورت اشتباهی از طرف شرکت اپل در اینترنت منتشر شده است.

تصویر فاش شده شامل دو تلفن هوشمند با اندازه ۵.۸ و ۶.۵ اینچ است که احتمالاً با نام آیفون X s  یا آیفون X i  ( آیفون 11 ) و نسخه پلاس آن با نام آیفون X پلاس معرفی خواهد شد. دو تلفن هوشمند نشان داده شده در این تصاویر دارای نمایشگر اولد خواهند بود و به عنوان پرچم‌دار آیفون ۲۰۱۸ معرفی و عرضه می‌شوند.

این تصاویر به صورت مشخص اولین تأییدیه رسمی از طرق شرکت اپل برای تولید و عرضه دو مدل آیفون با نمایشگر اولد در سال ۲۰۱۸ به حساب میایند. در این تصاویر هر دو آیفون با رنگ طلایی یا همان گلد نشان داده شده است که این اولین باری است که اپل برای معرفی یکی از آیفون‌ها از رنگ طلایی به صورت پیش‌فرض استفاده می‌کند. سال گذشته آیفون ایکس تنها در رنگ خاکستری فضایی و نقره‌ای تولید و عرضه شده بود.

این تصاویر اولین بار توسط وب سایت 9to5mac منتشر شده است که در آن والپیپر پیش‌فرض آیفون‌های پرچم‌دار امسال نیز فاش شده است. بر اساس داده‌های فاش شده، اپل تصمیم دارد تا نام آیفون پرچم‌دار جدید خود را آیفون X s بگذارد و احتمالاً شایعات مربوط به نام‌گذاری این محصولات با عنوان آیفون X i یا آیفون ۱۱ منتفی خواهد بود. اپل سال گذشته پسوند اس را از نام‌گذاری‌های خود حذف کرده بود و به جای نام گذاری محصولات ۲۰۱۸ خود با عنوان آیفون ۷ اس، آیفون ۸ و ۸ پلاس را به دنیا معرفی کرد.

اپل تصمیم دارد تا در روز ۲۱ شهریور ساعت۹:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران مراسم رونمایی از محصولات جدید خود را شامل آیفون X s و آیفون ۹ را شروع کند.

۱۰ شهریور ۱۳۹۷

تیم نودید

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.