برندهای تهران در سایت نودیدپلاس گردهم آمده‌اند.

منتشر شده در ۱۲ تیر ۱۳۹۷

برندهای تهران، برندهای لوکس تهران، در سایت نودیدپلاس گردهم آمده‌اند.

برندهای تهران در نودیدپلاس

مجله تبلیغاتی برندهای لوکس نودید با هدف نوآوری و به وجود آوردن فضایی جدید در عرصه‌ی تبلیغات در تهران پایه‌گذاری شد. مجله برند نودید با نگاه به پتانسیل‌های برندینگ در ایران و تهران و با انتخاب برندهای لوکس و شاخص توانست با به‌کارگیری روش‌های نوین در تبلیغات به سرعت خود را به نامی مطرح تبدیل سازد و مجله‌ی نودید را به‌عنوان معتبرترین مرجع تبلیغی برندهای لوکس تهران به میان مخاطبین بیاورد.
تیم کارکنان نودید در راستای گسترش افق کاریِ خود و آزمودن شیوه‌های جدید ارتباط با مخاطبین، مجله‌ی اینترنتی نودیدپلاس را راه‌اندازی کرد.

نودیدپلاس چیست؟

نودیدپلاس یک رسانه است، مرجعی است فراگیر و کامل برای معرفی آنلاین کالا و خدمات لوکس و لاکچری. این مجله لوکس با تحت‌ پوشش قرار دادن فعالیت‌های برندهای برتر تهران، به نمونه‌ی دقیق مجله اینترنتی برندهای لوکس تبدیل شده است. نودیدپلاس با حضور در شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند تلگرام، اینستاگرام، فیسبوک و توییتر، مطالب خود را به‌ صورت دو سویه در سایت و شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌نماید. این کار، امکان دسترسی راحت‌تر و صمیمانه‌تر مخاطبین را با نودیدپلاس فراهم می‌سازد و این مجله تبلیغاتی اینترنتی را قادر می‌سازد تا از نزدیک با سلیقه‌‌ی روز و پسند مخاطب آشنا گردد.

نودیدپلاس، مجله اینترنتی برندهای تهران

نودیدپلاس دارای بخش‌ها و تقسیم‌بندهای محتواییِ مختلفی است، از مد و پوشش و غذا تا سفر و اخبار و اطلاعات حوزه‌ی فناوری و محصولات معماری. یکی از مهم‌ترین قسمت‌های نودیدپلاس بخش مرجع برندهای لوکس تهران است که در آن مخاطب به‌راحتی می‌تواند با بازدید از این مجله‌ اینترنتی برندهای لوکس، با انواع برندها، محصولات و خدمات لاکچری و امکان‌های تماس با آن‌ها آشنا شود و از آن استفاده کند. بخش برندهای لوکس نودیدپلاس، که درواقع مجله اینترنتی برندهای تهران نیز محسوب می‌شود، مجموعه‌ای است از برندهای برتر در عرصه‌های متنوع که در تهران به کار مشغول هستند و تیم نودیدپلاس با دقت و حساسیت این مجموعه‌ها را در قالب مجله لوکس اینترنتی که برندهای محبوب و برتر تهران را جمع‌آوری کرده، در اختیار مخاطب خود قرار داده است. از مزایای این کار می‌توان به دسترسی آسان به گلچینی از محصولات لوکس و برتر تهران در زمینه‌های معماری و دکوراسیون، مد و پوشش و جواهرات و زیورآلات اشاره کرد.

در صفحه‌ هر برند به‌طور جداگانه کاتالوگ و راهنمای محصولات طراحی و بارگذاری شده است. اطلاعات دقیق تماس، آدرس و ژورنال‌های محصولات در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. مشتریان نودیدپلاس می‌توانند با استفاده از کاتالوگ‌ها به‌راحتی محصول موردنظر خود را انتخاب کنند و با استفاده از لینک‌های ارتباط ‌دهنده میان نودیدپلاس و برندهای لاکچری موردنظر در قسمت اطلاعات تماس محصول خود را سفارش دهند. تنوع بالای برندهای گردآوری شده در نودیدپلاس این مجله‌ی اینترنتی را به مجموعه‌ا‌ی رنگارنگ و یکدست از بهترین برندهای تهران تبدیل کرده است.

برندهای لاکچری

برندهای باسابقه و معتبر در زمینه‌های مد و فشن، دکوراسیون و معماری تا امروز در بخش برندهای تهران نودیدپلاس پروفایل اختصاصی خود را ایجاد نموده‌اند. از میان برندهای محبوب تهران در زمینه معماری و دکوراسیون برند MH CASA نامی معتبر است که مجموعه‌ای منتخب از محصولات معماری برندهای ایتالیایی را به تهران آورده است. ورساچه، فندی، تروساردی و اترو تنها بعضی از برند محصولات ام اچ کازا است. این مجموعه‌ی گسترده و متنوع از محصولات لوکس شامل کفپوش، مبلمان، میز و صندلی و آیتم‌های تزئینی منزل است با کاملترین جزئیات ارتباطی در بخش برندهای تهران در نودیدپلاس حضور دارد. برند وانیتار نیز از دیگر برندهای محبوب تهران است که فضایی اختصاصی و پویا در نودیدپلاس دارا است. هولدینگ وانیتار که در زمینه کفپوش‌، دیوارپوش موکت و ابزار روشنایی و چراغ تخصص دارد، برندهای مطرحی مانند بری‌الوک، فونتینی و ESTILUZ را پوشش می‌دهد. این دو نمونه تنها بخشی از برندها و شرکت‌هایی است که در این مجله تبلیغاتی اینترنتی برندهای تهران حضور دارند. در زمینه مد و پوشش نیز گالری علاقبند با جواهرات و زیورآلات لوکس و منحصربه‌فرد خود، سبکی متفاوت و جذاب را ارائه می‌کند. گالری جواهرات علاقبند برندی ایرانی با تمرکز بر جواهرات است و در نودیدپلاس پروفایلی اختصاصی دارد.

نودیدپلاس مجله برندهای لوکس

نودیدپلاس به‌عنوان مجله اینترنتی برندهای لوکس تهران با رشد و گسترش ارتباط خود با برندهای محبوب و برتر تهران، شبکه‌ای از اطلاعات و داده‌های موردنیاز مشتریان و بازدیدکنندگان را فراهم کرده است. مجله اینترنتی نودید در هدف‌گذاری‌ خود به سوی انعکاس اخبار و رویدادهای برندهای برتر تهران پیش می‌رود. برندهای لوکس محبوب جهان که در تهران فعال هستند در مجله اینترنتی برندهای لوکس نودیدپلاس از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند. تقسیم فضا در مجله برندهای برتر نودیدپلاس به گونه‌ای است که همه نیازهای مشتریان و علاقمندان برندهای برتر تهران را پوشش می‌دهد و به نیازهای آنان درمورد استفاده از امکانات برندهای لاکچری تهران و جهان پاسخ می‌دهد. 

افق کاری مجله اینترنتی برندهای لوکس نودیدپلاس، گسترش نگاه به سبک زندگی لوکس و تقویت شبکه‌ی اطلاعات برندهای تهران است. بخش پروفایل برندهای نودیدپلاس همواره درحال توسعه و به‌روز رسانی محتوای بهترین برندهای لوکس تهران و جهان است. این مجله سعی دارد تا با به‌کارگیری تمام پتانسیل‌های برندهای برتر جهان و برندهای محبوب تهران بتواند شبکه‌ای فعال را در مجله اینترنتی برندها راه بیندازد تا درکنار منعکس نمودن اخبار و اطلاعات و رویدادهای برندهای برتر جهان و اخبار سبک‌زندگی لوکس، امکان دسترسی، مشاهده، و اتصال به برند مورد نظر را داشته باشند. بخش‌های مختلف مجله اینترنتی برندهای لوکس نودیدپلاس مانند غذا، مد و پوشش، تکنولوژی، فرهنگ و هنر، گردشگری و محصولات معماری هرروزه با اخبار و اطلاعات متنوعی درکنار بخش برندهای سایت نودیدپلاس برای مخاطبان نودیدپلاس فضای تازه‌ای را به ارمغان می‌آورد.

۱۲ تیر ۱۳۹۷

تیم نودید

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.