آتش‌بازی شب سال نو بر روی آب‌های ایسلند

منتشر شده در ۱۱ دی ۱۳۹۶

اگر دوست دارید شب سال نوی مجللی را بگذرانید، اگر دوست دارید شاهد انفجار حیرت‌انگیز , رنگارنگ آسمان پایتخت ایسلند باشید، این سفر مال شماست. سوار بر این قایق تفریحی، بهترین نما از آتش‌بازی معروف شب سال نوی رِیکیاویک، پایتخت ایسلند، و همچنین چشم‌اندازی شگفت‌انگیز به کل شهر و شهرستان‌های اطراف خواهید داشت.

ایسندی‌ها هر سال سر ساعت به خیابان‌ها سرازیر می‌شوند تا هزاران آتش‌بازی خود را به هوا بفرستند. این قایق تفریحی لوکس، یک ساعت پیش از نیمه‌شب، بندر رِیکیاویک را ترک می‌کند و نیم ساعت پس از نیمه‌شب به آن بازمی‌گردد، در نتیجه این فرصت را دارید تا شناور بر آب‌های بی‌کران، تماشاگر اوج انفجارهای رنگارنگ باشید.بر روی قایق می‌توانید انتخاب کنید که در سالنی سربسته و دنج بمانید یا در هوای آزاد و روی عرشه سرما را به خود هموار کنید و نسیم را حس کنید. پس از آن، صرفاً از نمای نورهای درخشان پایتخت ایسلند لذت خواهید برد. اگر آسمان صاف باشد، حتی ممکن است سپیده‌ی شمالی موسمی را هم ببینید!

پس از این سفر فرصت دارید تا تمام شب را در میان رقص و نور در دل این شهر درخشان بگذرانید. تجربه‌ی سال نو در ایسلند، از آن تجربه‌های واجب فراموش‌نشدنی است. از دستش ندهید!

۱۱ دی ۱۳۹۶

تیم نودید

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.