بولگاری در هفته طراحی میلان

منتشر شده در ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

«بولگاری قوانین طراحی را از نو می‌نویسد» برای اولین بار در هفته طراحی میلان نشان داده شد که در سه مکان متفاوت در محله طراحی «بررا» به نمایش در آمد. «در آغوشش بکش»، «وارونه‌اش کن» و «خارق‌العاده‌ترش بگردان» برخی از رویکردهای بولگاری برای جذب زیبایی اشیای زندگی روزمره و برگرداندن این ایده‌ها به واقعیت است.

جهان پر جوش و خروش طراحی با اینستالیشنی تعاملی جان می‌گیرد تا مهمانانش را به سفر ماجراجویانه خیره‌کننده‌ای در فضایی سه‌بعدی ببرد. پس بولگاری با نمایش اینستالیشنی تعاملی و تبدیل فضاهای خالی به مکان‌هایی با جلوه‌های بصری حیرت‌انگیز و ماجراجویانه، مهمانانش را غرق جهان سرزنده طراحی‌اش می‌کند تا شاهد بهترین کارهای این برند ایتالیایی باشند. با اینستالیشنی به شکل هزارتو، مهمانان به جهانی انتزاعی پا می‌گذارند تا جوهره هنر و طراحی بولگاری را لمس کنند، قوانین را بشکنند و از نو خلق‌شان کنند.

در هفته مد میلان 2018، هتل بولگاری در میلان به مکانی دیدنی برای طراحی تبدیل شد و میزبان بخش دوم سفرِ ابداع دوباره قوانین طراحی بود. سه فضای متفاوت به مواد، درهم آمیزی و رنگ اختصاص داده شد که نه تنها هویت سبکی برند را به معرض نمایش می‌گذارند، بلکه مهمانان پشت صحنه آن‌چه را بر حلقه‌ای با خطوطی طراحی شده و روحی انقلابی می‌گذرد، می‌کاوند. مکعب آینه‌ای که در باغ هتل می‌درخشد و اینستالیشن مکعب آینه‌ای به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع در محوطه هتل از جاذبه‌های این چیدمان بولگاری است. مهمانان با ورود به این هتل، شیفته طرح سیاه و سفید دیوارها و چیدمان خلق شده این برند معتبر می‌شوند. به‌غیر از قوانین طراحی، قوانین سلفی گرفتن هم در داخل مکعب از نو آفریده شده است. برای این منظور دوربین مخصوصی که می‌تواند در هر ثانیه، ۳۶ عکس بگیرد، از مهمانان عکس گرفته و با تولید گیف فوری، به‌وسیله پست الکترونیکی به‌دست مهمانانش می‌رساند.

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷

تیم نودید

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.