مجموعه جواهرات برتر سال ۲۰۱۷

منتشر شده در ۱۵ بهمن ۱۳۹۶

اگر در آینده‌ی نزدیک قرار است در مهمانی مجللی شرکت کنید، احتمالاً دلتان می‌خواهد همراه با پیراهن آراسته‌تان جواهرات برتری داشته باشید که باعث شود تمام شب بدرخشید. خجالت ندارد. همه دوست دارند هر از گاه گل سرسبد مجلس باشند، و انتخاب جواهرت مناسب است که تفاوت ایجاد می‌کند.

در لیست زیر ۹ مجموعه‌ی جواهرات برتر سال ۲۰۱۷ را معرفی می‌کنیم:

۹. Chaumet Liens Séduction

شومه، جواهرساز فرانسوی، اوایل سال از جواهرآلات ظریفی با نام «لین سدوکسیون» پرده برداشت. این مجموعه شامل حلقه‌های گرانبها، الماس، گوشواره‌های حلقه‌ای و دستبندی دوست‌داشتنی است. این طرح‌های زیبای لوکس به قصد تکمیل یک داستان عاشقانه‌ی لطیف طراحی شده‌اند، و نه برای اینکه چیزی ارزشمند را جایگزین آن کنند؛ با این حال، دست کردنشان کم خرج ندارد.

۸. Louis Vuitton Conquêtes

لویی ویتون ممکن است اولین نامی نباشد که موقع خیال‌پردازی درباره‌ی جواهرات به ذهنتان برسد، اما این مزون طراحی فرانسوی مجموعه جواهرات جدیدی را بیرون داده که نظر همه را عوض کرده است. مجموعه‌ی کونکت، این آمیزه‌ی عالی از تجمل، ظرافت و اغواگری، شامل یک گردنبند سه تکه‌ای است که یکی از آن‌ها یک رشته‌ی بلند مروارید و الماس است که با تورمالین ۵۴.۳ قیراطی ست شده است. دوتای دیگر یک گارنت اعلای ۱۶.۸۲ قیراطی و یک یاقوت زرد سلطنتی ۳۷.۰۷ قیراطی را به نمایش می‌گذارند.

۷. Cactus de Cartier

ممکن است عجیب به نظر بیاید که کسی، برای طراحی، کاکتوس را منبع اصلی الهامش قرار دهد، اما کارتیه می‌خواست زیبایی این گیاهان سوزنی وحشی را به نمایش بگذارد. کاکتوس دُ کارتیه مجموعه جواهرات مجسمه‌گونه‌ای است که ابتدا در سال ۲۰۱۶ به بازار معرفی شد. یکی از مهمترین قسمت‌های اضافه شده به این مجموعه در سال ۲۰۱۷ حلقه‌ی ازدواجش است که به صورت طلای زرد، سفید و صورتی ۱۸ عیار و به همراه ۱۵ الماس برش‌خورده، که مجموعاً ۰.۳۲ قیراط می‌شود، موجود است.

۶. Caviar Gold Collection by Lagos

لاگوس با رونمایی از مجموعه جواهرات پیچیده از طلای ۱۸ عیار خود همه را غافلگیر کرد. این مجموعه به مناسبت جشن ۴۰ سالگیِ هنرورزی چیره‌دستانه‌ی این شرکت طراحی شد. انواع دستبندهای چشمگیر، گردنبندهای درشت و گوشواره‌های شیک بخشی از این مجموعه هستند. این جواهرات مسحورکننده می‌توانند مچ‌هایتان را بیارایند و شیک‌پوشی‌تان را به بهترین وجه کمال ببخشند.

۵. Bulgari New York Capsule Collection

به مناسبت بازگشایی مجدد فروشگاه مزون طراحی بولگاری در نیویورک، این شرکت از مجموعه‌ی حیرت‌انگیز «نیویورک کپسول» خود رونمایی کرد. این مجموعه‌ی بی‌نظیرِ ۳۳ تکه از انرژی هنرمندانه‌ی دهه‌ی ۱۹۷۰ نیویورک الهام گرفته شده است و به جای افراط تجملی رومی از سبک آوانگارد نیویورک بهره برده است.

۴. Boucheron Lierre de Paris

طراحان بوشرون همیشه آن سویه‌ی وحشی‌‌تر طبیعت را خیره‌کننده‌تر یافته‌اند. همین موضوع الهام‌بخش مجموعه‌ی «لیر دُ پاری» هم شده است. این مجموعه‌ی منحصر به فرد تازه، با به نمایش گذاشتن طلای سفید و الماس در چندین انگشتر، دو ساعت مخفی و تکه‌های دیگری از جواهرات گرانبها، به حیرت‌انگیزترین شیوه‌ی ممکن، طبیعت رام نشده‌ی زندگی را نمایان می‌کند.

۳. Secrets by Harry Winston

سیکرتز بای هری وینستون نمونه‌ای دیگر از طراحی‌های این جواهرساز برجسته‌ی آمریکایی است. این مجموعه‌ی تازه شامل چندین گوشواره، یک آویز خارق‌العاده و یک انگشتر حیرت‌انگیز است. اما، در پس درخشش و فوق‌العادگی هر کدام از این جواهرآلات، رازی هم نهفته است یک سنگ قیمتی مخفی که باید کشفش کرد. اگر از چیزهای مخفی خوشتان می‌آید، این بهترین چیزی است که ممکن است گیرتان بیاید (اقلاً در مورد جواهرات).

۲. Dior à Versailles, Cote Jardins

«دیور اَ ورسای، کوته ژَردَن» در واقع دومین مجموعه جواهراتی است که ویکتوار دُ کستلان برای این برند فرانسوی طراحی کرده است و املاک پرشکوه شخصی ملکه ماری آنتوانت الهام‌بخش آن بوده است. احترام دیور به پیراستگی باغ‌های سلطنتی در این طرح تازه‌ی او مشهود است. این مجموعه شامل گردنبندی فوق‌العاده، پوشیده در انواع سنگ‌های گرانبها، یک انگشتر باشکوه با الماس زرد آفتاب‌گون، و همچنین گوشواره‌هایی شگفت‌انگیز است.

۱. Van Cleef & Arpels Le Secret

تمام مجموعه‌های جواهری که ون کلیف و آرپل طراحی کرده است حول یک تم مشخص می‌گردد. در این مجموعه‌ی اخیر آمیزه‌ای چشم‌نواز از سنگ‌های قیمتی با الهام از زیبایی محض طبیعت ارائه شده است. ساخت این مجموعه‌ی خلاقانه و وسوسه‌انگیز پنج سال طول کشید و از حدود ۱۰۰ تکه‌ی فوق‌العاده تشکیل شده است.

مجموعه‌ی لُ سُکره جذاب، غافلگیرکننده و لوکس است و در ستایش معماری حیرت‌انگیز مادر طبیعت و خلقت جادویی‌اش است.

 

 

۱۵ بهمن ۱۳۹۶

تیم نودید

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.