لوکس‌ترین کراس‌اوور فرانسوی به زودی در ایران

منتشر شده در ۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

عرضه لوکس‌ترین کراس‌اوور فرانسوی به بازار کشور توسط شرکت آرین‌موتور تابان نماینده رسمی برند پرمیوم DS فرانسه در ایران

شرکت آرین‌موتور تابان نماینده رسمی برند پرمیوم DS فرانسه در ایران، در آستانه عرضه لوکس‌ترین کراس‌اوور این برند، برنامه‌ای تحت عنوان PR EVENT 2018 در  مجموعه فرهنگی هنری DD Home در ایزدشهر برگزار کرد. مجموعه دی‌دی هوم در سال ۱۳۹۵ با همکاری شرکت دیدار تاسیس شد. این مجموعه با زیربنایی بیش از 3 هزار متر مربع شامل رستوران، کافی‌شاپ‌، بوتیک‌، فروش لوازم معماری از قبیل مبلمان فضای باز، محصولات نورپردازی‌، حمام و سرویس‌، آلاچیق‌های مدرن‌، سقف‌های جمع‌شونده‌، به همراه تنوع بی نظیر پرده در شمال کشور تاسیس شد.

برند DS یکی از برندهای پرمیوم بازار شناخته می‌شود که پس از گذشت دو سال در بازار ایران، به موفقیت قابل توجهی دست یافته است. دی‌اس بیش از آنچه که به تولید انبوه خودرو بپردازد، به خلق آثاری هنری در غالب یک خودروی لوکس و مدرن می‌اندیشد، به همین‌خاطر می‌توان به جرات گفت که محصولات این برند آوانگارد همچون الماسی درخشان در میان برندهای پرمیوم بازار می‌درخشند.

این ایده سبب شد تا شرکت آرین‌موتور تابان برای معرفی جدیدترین محصول خود پیش از عرضه به بازار، مجموعه دی‌دی سنتر را انتخاب کند تا در فضایی هنری و مدرن که شایسته DS7 CrossBack هست، با حضور کریس‌وارد مدیراجرایی برند DS در ایران و علی شکوهی مدیر بازاریابی گروه آرین سرمایه به بررسی نکات ظریف در طراحی این خودرو بپردازند.

طراحی آوانگارد و منحصربه‌فرد

 زبان طراحی اصلی‌ترین مشخصه در محصولات دی‌اس به‌شمار می‌رود که به نوعی وجه تمایز آن با سایر برندهای لوکس شناخته می‌شود. ظرافت و دقت پارامترهایی است که می‌توان در تمامی بخش‌های خودروهای دی‌اس به وضوح مشاهده کرد. نمای خارجی این خودرو یک اثر هنری مدرن می‌ماند که با المان‌های کریستالی و کرومی توجه را به خود جلب می‌کند.

یکی از نکات جذاب در این خودرو چراغ‌های LED است که با مکانیزمی خارق‌العاده عمل می‌کنند، به گونه‌ای که با روشن کردن چراغ‌ها کریستال‌های الماس گونه حول محور عمودی دوران کرده و شروع به‌کار می‌کنند. همچنین چراغ‌های عقب نیز با طرحی زیبا که درون خود نماد DS را جای داده‌اند، چهره‌ای جذاب را پدید آورده‌اند. درون کابین DS7 CrossBack همچون قصری مجلل بوده که با بکارگیری از چرم طبیعی ناپا که یکی از گران‌‌ترین چرم‌های دنیاست، روح لوکس بودن دمیده شده است. دو نمایگر ۱۲ اینچی که در کنسول میانی و صفحه پشت آمپر تعبیه شده‌اند، اطلاعات مربوط به سیستم نویگیشن و سیستم چندرسانه‌ای را به نمایش می‌گذارند. همچنین سیستم نایت‌ویژن نیز از آپشن‌های خاص مختص این خودروست که آن را به گزینه ای بی‌بدیع در بازار تبدیل کرده است.

DS 7 Crossback دو مشخصه برای خوشامدگویی دارد، یکی چراغ های جلو که با چرخش کامل تکنولوژی DS LED Vision را آماده سرویس‌دهی می‌کنند و دیگری ساعت لوکس آنالوگ Rotary Watch B.R.M R180 در بالاترین نقطه داشبورد خودرو. از دیگر امکانات قابل توجه این کراس‌اوور فرانسوی می‌توان به گرمکن صندلی‌های جلو، ورود و استارت بدون کلید‌، فضای بار 555 لیتری، فضای داخل کابین چوبی آلومینیومی، حافظه صندلی راننده و سرنشین ، نورپردازی زیر دستگیره‌های داخلی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه و ... اشاره کرد. همچنین سیستم صوتی FOCAL به عنوان برند بومی و پریمیوم فرانسوی با ۱۴ بلندگو کیفیت متفاوتی از سیستم های صوتی رقبای پریمیوم این خودرو را به شما ارائه می‌کند.

قلب تپنده درون سینه پرچمدار DS

DS7 CrossBack همانند سایر خودروهای پرمیوم دارای پیشرانه‌های متنوع دیزلی و بنزینی است که شرکت آرین‌موتور باتوجه به شرایط آب و هوایی ایران، پیشرانه چهار سیلندر ۶/۱ لیتری مجهز به سیستم توربوشارژر را درنظر گرفته است. این پیشرانه توانایی تولید ۱۶۳ اسب‌بخار و ۲۴۰ نیوتون متر را دارد که با وجود گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته، لذت رانندگی لوکس و درعین حال اسپرت را برای سرنشینان به ارمغان می‌آورد.

این شرکت درحال حاضر قیمت علی‌الحساب ۴۵۲ میلیون تومان برای نسخه Opera و ۴۵۹ میلیون تومان برای نسخه Rivoli درنظر گرفته است که با دو شرایط فروش نقدی و شراکتی با موعد تحویل ۱۵۰ روزه برای فروش نقدی و ۱۸۰ روزه برای فروش مشارکتی به مشتری تحویل می‌شود.

۹ اردیبهشت ۱۳۹۷

تیم نودید

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.