کفش نایکی ایر جردن 1 اس

منتشر شده در ۱۸ بهمن ۱۳۹۶

دنیل جیکوب شیکاگویی متخصص استفاده از سنگ‌های قیمتی طبیعی در کفش‌های ورزشی منحصر به فردش است، و این بار با مهارت هنرمندانه‌اش در ساخت کفش ورزشی به سراغ نایکی ایر جردن 1 پرانرژی و همیشه سبز رفته است.

اواخر نوامبر ۲۰۱۷، برند جردن یک کار چرمی «ایر جردن 1 های» با رویه‌ی تماماً طلایی با تم سفید و مشکی و لوگوی بال روی مچ‌ها بیرون داد. اما چیزی که دنیل جیکوب تولید کرده است با فاصله از آن بهتر است.

از آنجا که جیکوب خود را متعهد می‌دانست تا این موجود پر زرق و برق را به اثری سطح بالا تبدیل کند، نایکی ایر جردن ۱ پوشیده در کریستال سفارشی مجسمه‌ای تزئینی است. او این تعداد محدود ایر جردن را «گلد» می‌خواند. جیکوب با کفش ورزشی اولیه‌ی ایر جردن ۱ پیناکل کار خود را آغاز می‌کند و بعد تزئین کفش‌های حیرت‌انگیز آماده‌ی سفارش خود را با بیش از ۱۵۰۰ کریستال سوارووسکی آغاز می‌کند.

ایر جردن گلد شبیه مجسمه‌ی تزئینی‌اش (با بیش از ۱۴۰.۰۰۰ کریستال سوارووسکی جاسازی شده با دست، بله، ۱۴۰.۰۰۰ کریستال و نه کمتر) است که برای نمایشگاه هنر و طراحی سال ۲۰۱۶ ساخته بود، با یک تفاوت مهم. این ایر جردن گلدهای ۲۰۱۸ را می‌شود پوشید.

جیکوب به فوتوِر نیوز گفت: «کار من مدت‌ها مجسمه بود و خیلی‌ها مجسمه‌ی ایر جردن من را به اشتباه قابل پوشیدن تصور می‌کردند، و در سال گذشته صدها درخواست دریافت کردم. این‌همه تقاضا، و سرانجام تصمیم گرفتم که جردن مورد علاقه‌ام را در رنگ مورد علاقه‌ام تولید کنم: پیناکل.»

۱۸ بهمن ۱۳۹۶

تیم نودید

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.