پیشنهادهایی برای سفرهای هیجان‌انگیز تابستانی

منتشر شده در ۲۶ خرداد ۱۳۹۷

در تابستان به کجا سفر کنیم؟ این پرسشی است که بسیاری از خود با رسیدن فصل گرما و تعطیلات می‌پرسند. ما برای شما پیشنهادهایی برای سفرهای هیجان‌انگیز تابستانی داریم

سفر به سرزمین دراکولا با دوچرخه

نخستین پیشنهاد سفرهای هیجان انگیر تابستانی ما به شما، رفتن به کشور اسلونی است. جایی‌که کوه‌های آهکی و بی‌نظیر جولیا وجود دارد و گردشگران این منطقه می‌توانند با دوچرخه، به سفر در دل این کوه‌ها بپردازند. هتل‌های سه و چهار ستاره این منطقه که از ویژگی‌های برخی از آنها داشتن حوضچه‌های طبیعی آبگرم است، می‌تواند محل اقامت شما باشد و هر چقدر که بخواهید از منظره کوهستانی یا دریاچه‌ها لذت ببرید. گردش در محل‌های پرورش زنبورداری این منطقه از جاذبه‌های توریستی آن محسوب می‌شود و شاید بد نباشد بدانید که می‌توانید تنها با قیمت 798پوند، شش شب اقامت، چهار وعده شام گرم، کرایه دوچرخه، دریافت نقشه راه، ترانسفر و قیمت بلیط هواپیما را با یکی از ایرلاین‌های ایزی‌جت، این‌تراول‌ یا ویزایر دریافت کنید. چند موزه محلی نیز در این منطقه دایر است که می‌توانید از نزدیک با تاریخ و فرهنگ آن آشنا شوید. فقط فراموش نکنید که شما قدم به زادگاه دراکولا گذاشته‌اید و احتمالا شب‌های پرهیجانی را تجربه خواهید کرد.

سفری اعجاب‌انگیز به پراگ

دومین پیشنهاد هیجان‌انگیز سفرهای تابستانی ما به شما سفر به پراگ است، اما نه خود پراگ! این تور هشت روزه که قیمت 1099پوندی بر خود دارد و البته برای کودکان باید هزارپوند بیشتر بپردازید را باید از شهر پراگ و مراجعه به یکی از آژانس‌های این شهر آغاز کنید. این سفر خانوادگی و هیجان‌انگیز از نوع ماجراجویی بوده و با شروع تور، سوار یک قطار شده و شبانه از دل رشته کوه‌های کاراپاتیان عبور خواهید کرد. سپس به قلعه اسپیس می‌رسید و با بازدید کامل از این قلعه، با دوچرخه باید به‌سوی قلعه کزماروک راهی می‌شوید. سپس از راه غاری به‌نام دونژاک به مرز میان رومانی و لهستان می‌رسید تا با عبور از مرز به قلعه تاریخی نیدژیکا برسید. سپس سوار بر قایق از داخل غارهای باستانی عبور کرده و سفر هشت روزه شما به پایان خواهد رسید.

   

سفر به سرزمین گرگ‌ها و عقاب‌ها

سومین پیشنهاد هیجان‌انگیز سفرهای تابستانی ما به شما، جایی میان لهستان و اسلواکی است که در این منطقه، سرزمینی وجود دارد که زیستگاه گرگ‌ها، خرس‌های قهوه‌ای و عقاب‌های طلایی است. ارتفاعات تاتراس نام این منطقه است که یکی از بی‌نظیرترین مناطق مرتفع در اروپا محسوب می‌شود. ماجراجویی شما با سفر به یکی از کشورهای همسایه و رسیدن به دامنه‌های کوه‌های آلپ شروع خواهد شد. با رسیدن به منطقه باید به یکی از آژانس‌های تورهای ماجراجویی رجوع کرده و از یک تور هشت روزه برخوردار شوید تا از مرتفع‌ترین قله کشور لهستان بالا بروید. البته باید پیش از قله‌نوردی، سفر با قطار را تجربه کنید تا به منطقه‌ای به‌نام استاری اسموکوک برسید و کوهنوردی خود را از آنجا آغاز کنید. قیمت این تور 685پوند برای هر نفر خواهد بود. 

۲۶ خرداد ۱۳۹۷

تیم نودید

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.