کنسول تدوین برای عکاسان و گرافیست‌ها

منتشر شده در ۲۸ آذر ۱۳۹۶

برای عکاسان، گرافیست‌ها، خبرنگاران و بسیاری از مشاغل هنری و فنی دیگر تدوین عکس در کامپیوتر همواره کاری زمان‌بر بوده که با وجود میانبرهای کامپیوتری روی کیبورد و انواع روش‌های دیگر، باز هم تمرکز و زمان زیادی باید صرف تدوین عکس شود. به‌خصوص کسانی که از برنامه‌ی «لایت‌روم» استفاده می‌کنند با چنین سختی‌هایی در کار مواجه هستند. به تازگی محصولی به بازار ارائه شده که می‌تواند بسیاری از این مشکلات را برطرف و بر سرعت و دقت کار تدوین بیفزاید.

یک شرکت تولید فناوری کنسولی را با نام Loupedeck برای تدوین تخصصی عکس و تصویر ارائه داده است. این کنسول لمسی که برای استفاده بر روی نرم‌افزار «لایت‌روم» در دو نسخه‌ی مخصوص ویندوز و مک او اس (macOS) برنامه‌نویسی شده، مانند یک کیبورد معمولی شما را قادر می‌سازد تا با استفاده از دکمه‌ها و نشانگرهای مخصوص تدوین کنید. Loupedeck دارای انواع ابزارک‌ها و گزینه‌های کنترلی است که بسیار ساده و با کارآیی بالا طراحی شده تا دقت عمل تدوینگر را بالا ببرد. این کنسول که درعین سادگی و کارآیی زیبا و شکیل نیز طراحی شده، دکمه‌ها و گزینه‌هایی را دارد که به‌طور مستقیم دستور را به «لایت‌روم» داده و دیگر نیازی نیست از میانبرهای کیبوردهای معمولی استفاده شود.

 

Loupedeck در مدت کوتاهی که به بازار آمده توجه بسیاری از عکاس‌ها، تدوینگران و تصویرگران را به خود جلب کرده، این محصول با قیمت ۲۴۹ یورو از طریق آنلاین نیز به فروش می‌رسد.

۲۸ آذر ۱۳۹۶

تیم نودید

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.