گران‌ترین مجموعه کیف هرمس

منتشر شده در ۲۲ آذر ۱۳۹۶

هرمس از قدیمی‌ترین و معتبرترین برندها در صنعت مد و پوشاک می‌باشد. این برند فرانسوی که همواره محصولاتی لوکس و شیک ارائه کرده، مجموعه‌ای از گران‌ترین کیف‌های زنانه‌ی جهان را دارد. این مجموعه کیف تولید شده از چرم خالص و طبیعی که ظریف‌ترین دوخت‌ها و جزئیات را در خود دارد. اگر از به دنبال کیف برند هستید، حتما این مجموعه 10 تایی از گران‌ترین کیف هرمس را ببینید.

فیلم زیر گران ترین کیف های هرمس را در مجموعه‌ای زیبا به تصویر کشیده است که جالب است ببینید.

۱۰) کیوی از مجموعه کَندی

این کیف هرمس که رنگ خود را از تم رنگی میوه کیوی گرفته است، با طراحیِ ساده و با استفاده از خطوط بلند و کشیده و قفل و تگ‌های فلزی بسیار خاص و جذاب است. مجموعه کَندی برای مصارف روزانه و شهری طراحی شده و این مدل از راحت‌ترین محصولات این مجموعه است. قیمت این کیف کیوی رنگ ۲۵ هزار دلار است. 


۹) پینک کِلی

چرم صورتی این مدل جوان‌پسند، اولین چیزی است که نظر را جلب می‌کند. این چرم طرح‌دار با نخ‌های طلا به هم دوخته شده و سگک و سایر قسمت‌های کیف نیز از جنس طلا می‌باشد. هرمس برای هدیه به‌همراه پینک کِلی، یک بند آویز شانه‌ای، قفل کیف با حکاکی نشان برند روی طلا به خریدار می‌دهد. قیمت کیف هرمس برای این مدل ۲۹ هزار دلار است.

۸) کیف دستیِ کِلی

کِلی نام یکی از خطوط طراحی کیف هرمس زنانه است که مدل‌های مختلفی را با طراحی‌ها و استفاده از چرم‌های متنوع دربر می‌گیرد. کیف‌دستیِ کلی از چرم کروکودیل ساخته شده و بخش‌های دیگر آن از جنس پالادیوم می‌باشد که رنگی میان سیاه و قهوه‌ای سوخته دارد اما با نام کیف سیاه مشهور است. قیمت این کیف ۴۹ هزار دلار است.

۷) کیف دستی کِلی

کیف شماره ۷ این لیست از چرم تمساح ساخته شده، درخشان و چشم نواز است. این کیف هرمس که رکورد قیمت ۵۰ هزار دلار را دارد، با رنگ سیاه بدنه چشم‌ را خیره می‌کند. دستگیره‌ها و قفل طلای این کیف زیبایی و کلاس خاصی به آن بخشیده است.

۶) هرمس سیگنچِر نوک مدادی

این کیف نیز از چرم کروکودیل ساخته شده و با رنگ نوک مدادی مایل به مشکی خود وقار خاصی دارد. شماره ششم این فهرست ۸۵ هزار دلار قیمت دارد و بر روی دسته‌ی آن یک جفت قفل و کلید مخصوص که نشان و امضای برند هرمس است، قرار دارد.

همچنین بخوانید: Twilly عطر شیرین و شاد هرمس برای بانوان جوان

۵) کیف الماس نشان

کیفی که شاهکاری از ترکیب چرم و فلز است در رده‌ی پنجم قرار گرفته. این کیف دستی بی‌نظیر که از چرم کروکودیل ساخته شده، سگکی ۱۱ اینچی از جنس الماس سفید خالص دارد. این الماس ده قیراطی در کنار چرم به‌کار رفته شده و دوخت‌های خاص موجب شده تا قیمت کیف به ۱۲۰ هزار دلار برسد.

۴) کیف دستی پلاتینیومی

اگر ۱.۹ میلیون دلار پول دارید و می‌خواهید با آن یک کیف بخرید، حتماً این مدل هرمس را بخرید. این کیف‌ دستی خارق‌العاده از پلاتینیوم ساخته شده و با ۲۰۰۰ قطعه الماس هشت قیراطی در برش‌ها و اندازه‌های مختلف تزئین شده است. بند این کیف نیز که از الماس ساخته شده، قابل جداسازی است و می‌توانید به‌عنوان یک گردنبد درخشان آن را بیاویزید.


۳) کیف دستی هرمس و پروسوس

هرمس در همکاری با شرکت تولید کیف و چمدان پروسوس، شاهکاری را ساخته که ۱.۹ میلیون دلار قیمت دارد. در این کیف هرمس از چرم کروکودیل سفید که به رنگ قرمز درآمده استفاده شده و همین‌طور الماس‌هایی ۱۸ قیراطی برای تزئین قفل و سگک به کار رفته‌اند.

۲) کِلی هرمس

کیف کلی ترکیبی است از لوکس‌ترین‌ها. از دسته‌ها و گیره‌های تمام الماس و بافت چرم از طلا درست شده است. رنگ سیاه به‌کار رفته در این کیف منحصراً برای این مدل پرطرفدار و لوکس برند هرمس ساخته شده. قیمت این کیف اصل مدل کِلی ۲ میلیون دلار است.

۱) کیف دستی زنجیری

شماره‌ی یک و گران‌ترین کیف در این فهرست، کیفی عجیب است که خود یک اثر هنری محسوب می‌شود. این کیف از بیش از ۱۰۰۰ قطعه الماس و مفتول‌های طلا و تیتانیوم ساخته شده است. کیف زنجیری هرمس خاص‌ترین کارِ این برند در زمینه کیف زنانه تا به این‌جا است که تنها سه تا از آن ساخته و در دسترس است. قیمت کیف هرمس اصل ۲ میلیون دلار است.

 

همچنین بخوانید: همه چیز درمورد کیف های فاخر برند لوکس گوچی

۲۲ آذر ۱۳۹۶

تیم نودید

3/5 - (7 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.