سی‌امین نمایشگاه آرایشی و بهداشتی In-Cosmetics در پاریس

منتشر شده در ۵ اسفند ۱۳۹۷

سی‌امین نمایشگاه آرایشی و بهداشتی In-Cosmetics از ۲ تا ۴ آوریل در پاویون شماره یک پورت دو ورسای پاریس برگزار خواهد شد. 

این نمایشگاه آرایشی و بهداشتی از بخش‌های تعاملی متعددی تشکیل شده است و فرصت‌های بی‌مانند برقراری ارتباط با فعالان صنعت و آگاهی از آخرین بدعت‌های مواد اولیه و فناوری‌های روز و برنامه‌های علمی و آموزشی در آن مهیاست. متخصصان این حوزه فرصت آشنایی با تازه‌ترین مواد اولیه و فناوری‌ها، ملاقات با تامین‌کنندگان مواد اولیه‌ی روز دنیا و امکان حضور در برنامه‌های آموزشی را پیدا خواهند کرد و از جریان‌های مهم و تاثیرگذار بر صنعت مواد آرایشی بهداشتی باخبر خواهند شد.

نمایشگاه بین‌المللی لوازم آرایشی و بهداشتی ۲۰۱۹

رشد و پیشرفت این صنعت در ابعاد جهانی اثبات شده و بی‌ثباتی‌های اقتصادی تاثیر چندانی بر آن نداشته است. بنابر ارزیابی‌های شرکت پژوهشی بازاریابی مینتل، چهار شاخصه‌ی اصلی در پیشرفت این صنعت دخیل بوده است: خصوصی‌سازی، گسترش دیجیتالی، استفاده از مواد طبیعی و پویش‌های بازاریابی متمرکز بر شخصیت برندها. توانایی شرکت‌ها در جذب مشتریان از طریق وارد شدن به جریان‌های اصلی امری ضروری است. تولید محصولات جذاب شیوه‌ای است برای محکم کردن جای پای شرکت‌ها در فضای رقابتی. از همین رو، نمایشگاه بین‌المللی In-Cosmetics بستری عالی و الهام‌بخش برای تولید اینگونه محصولات است و آن را برای فعالان این حوزه به رویدادی واجب و اساسی تبدیل می‌کند.

 نمایشگاه آرایشی و بهداشتی با حضور بیش از ۸۰۰ تولیدکننده‌ی مواد اولیه، رایحه، لوازم آزمایشگاهی و راهکارهای تست و رگلاتوری و بیش از ۹۳۰۰ سازنده‌ی مواد آرایشی بهداشتی از سراسر جهان برگزار خواهد شد و آموزش‌های سطح بالای علمی و آگاهی‌های مرتبط با مصرف‌کنندگان برای فرمول‌سازان، متخصصان پژوهش و گسترش و رگلاتورها فراهم خواهد بود.

نمایشگاه بین‌المللی آرایشی و بهداشتی In-Cosmetics تنها مکانی است که امکان ملاقات نوآورترین تامین‌کنندگان مواد اولیه‌ی محصولات بهداشت شخصی و دیدن تازه‌ترین محصولات تولیدشده و استفاده از تجربیات مشهورترین متخصصان جهانی این صنعت، همه زیر یک سقف، وجود دارد. همراه با تور نوروزی پارسوآ سفرآفرین به مقصد پاریس می‌توانید از جدیدترین محصولات این نمایشگاه دیدن کنید و دانش خود را همتراز با سطح جهانی افزایش دهید.

 

۵ اسفند ۱۳۹۷

تیم نودید

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.